22 Ekim 2013 Salı

angrybird bere

Uzun bir bayram tatili sayesinde yapmak istediğim bir çok şeyi yapmış bulunuyorum :) Bunlardan biride bu sevimli bereydi. Himalaya everday bebe lux kullandım. Daha önce bu iple bir battaniye örmüştüm defalarca yıkanmasına rağmen yıpranmadı. İpin yumuşaklığı kolay örülebilmesi bayıldım. Şimdi yine aynı iple çift kişilik bir battaniye başlamış bulunuyorum ki ne zaman biter bilemiyorum :) Bu bereyi trabzan ile örmeyi denedim kolay bitmesi için ama pek içime sinmedi. Ben de sık iğne ile ördüm sihirli hakla içe başlyıp 8 si daha sonra arttırmalarla kızımın kafasına ölçtüm. Sonrasında da hiç arttırmadan istediğim uzunluğa kadar tamamladım. gözlerini göz kapaklarını gagasını hep si çalıştım.Soğukların gelmesine az kala beremizde hazır. Görünen o ki bi kaç tane daha yapıcaz bu bereden .

2 yorum:

Adsız dedi ki...

OOOOO Mükemmel işler çıkartmışın ya sen :)

GÜLENGÖRÜCÜ hobi dünyası dedi ki...

GERCEKTEN COK GUZEL BIR SAPKA ELINE SAGLIKK