17 Ekim 2011 Pazartesi

Dikiş makinem

Maceralı bir şekilde aldık bu makineyi . Haziran sonu gibi böyle bir istek beliriverdi ..Aslında hiç denemem olmadı daha önce. Ortaokulda ev ekonomisi dersimiz vardı .Onda bir iki dikiş teyel denemesi oldu onlarıda annem bir arkadaşına yaptırmıştı ben uğraşamayınca..Tabii bu durumda anneminde bu işlerle bir ilgisi olmadığı çıkıyor ortaya .. Bir çok blogcu arkadaşı okuyorum genelde annelerinden görüp merak ile başlamışlar bu işlere . Ben de öyle bir model de yokkii :(
Neyse nerde kalmıştım bloglardan göre göre özendim gizliden gizliye heves ettim. Sonra eşime dedim ben bir dikiş makinesi almak istiyorum . İstediğim singerin yeni çıkan bir modeli var 1409 Promise (belki daha öncede vardır ben yeni gördüm ) neyse gittik bi kaç yere onu alma şunu al bunu al derken kafamız iyice karıştı.. Tabii işe eşimin karışmasıyla olay bambaşka bir boyut aldı . Servislere , terzilere bile sordum .. Baktım istediğim cevabı alamıyorum madem gönlümün istediği olsun dedim .Confidence 7469 modelini aldık. bi arkadaşım a gösteriyorum makinayı anlatırken bir üst modelide harf yazıyormuş dedim aaa niye onu almadın deyice hadi olmuşken oda olsun deyip bu modelle Confidence 7470 değiştirdim. Makine yi aldığım insanlarda bunaldılar benden .))  Aldığımdan beri ne yaptım ????? Bi kaç deneme yaptım tabii..saç bantları ,kızıma elbise denemesii (biraz dar oldu ),Burda dergisinin açıklamalı bir pantolonunu ..(henüz yarım )  bir kaç çalışma henüz elle tutulur bir şey yok ..Gurumi aşkım bugünlerde ağır basıyor .. Çok yakında elle tutulur projelerimi paylaşmak üzere...:)

Hiç yorum yok: