3 Ocak 2011 Pazartesi

Yeni yıl hediyem...



Uzun süredir amigurumi göz setini alsam mı almasam mı diye düşünüyordum. Maymun iştahlılığımdan dolayı acaba dedim..Karasızdım. Geçen akşam tam sipariş veriyorum eşim müdahele etti. Sonra alırız diye geçiştirdi.Meğerse iş birliği içinde oldukları kardeşimin yeni yıl hediyesiymiş bu göz seti..Yılbaşı gecesi verdi paketi bi açtım gözler çok mutlu oldum. Bu sıralar beni en mutlu edecek hediyeyi bulmuş..Kardeş değilmi ::) Tabii kızım çıkardıkları sesleri duyunca hemen koştu..uyuyunca inceleme fırsatı buldum.. Şimdi öreceğim oyuncaklardaki yerini almaya hazırlanıyorlar..

Canım kardeşim Irmak bir kez daha teşekkürler..Bu arada Dilek hanım sizede teşekkür ederim..

3 yorum:

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Ben de bu işbirliğinin içindeydim :) Biliyordum size yılbaşında hediye verileceğini. Araya sıkıştırdık ki Cuma gününe yetişsin :) Öreceğiniz güzellikleri merakla bekliyorum. Güle güle kullanın.

hayatatolyem dedi ki...

tşk ederim. kardeşim ilginizden bahsetti ..

IRMAK dedi ki...

Rica ederim ablacım..İstediğin şey oldu ya ne mutlu..
Dilek hanım bende size teşekkür ederim.Pasajda onaylama sırasında teşekkürlerimi yazıcaktım.Ablamın dikkatini çeker diye panikledim:)
Hepimize mutluluklar getirsin 2011 yılı inş:)