22 Aralık 2010 Çarşamba

Amigurumi mi dediniz !!!

Yaklaşık 1 ay önce göznuru isimli tv programında amugurumi ile bir oyuncak yapılıyordu..Keşke yapabileceğim bir şey olsaydıda izleseydim dedim ve kanalı değiştirdim...Ertesi gün google da amigurumi araması yaptırıyordum .)Nasıl yapılır ? ne yapılır ?ne lazım ? bi sürü soru ...Sonra daha önceleride ziyaretçisi olduğum bir siteyi ziyaret ettim. Dilek hanımın sitesi www.hayalarkadaslarim.com ..Aradığım bir çok sorunun yanıtını buldum ..Sıra hafta sonu gerekli malzemeleri temin etmekti.Onu da hallettim. Şimdi sıra başlamakta..Aldım ipi tığı denedim denedim olmuyor ..Halbuki bi çok video da izlemiştim ama olmuyor ..Yılmadan denemelere devam aslında şu an baktığım zaman çok kolay ..ve sonunda başardım bir kedi çıktı ortaya ama bol hatalı :) Daha sonra bu kuzucuk ile devam ettim .İlk denemem diyroum aslında ona ..Şirinmi şirin bir kuzucukk..

3 yorum:

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Merhaba...
Hemen koştum geldim :) Harika. Faceden de beğendim sizi. İlk deneme için süper. Ne mutlu ki amigurumi gün geçtikçe yaygınlaşıyor, değer görüyor, tanınıyor. Bir nebze olsun vesile oldumsa ne mutlu bana. Sorularınız olduğunda her zaman danışabilirsiniz. Sizi "Amigurumi Forum" sayfamızıda bekleriz. Hoş paylaşımlar oluyor. Sevgiyle.

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Bu arada Amugurumi değil amigurumi ;) Küçük bir hatırlatma.

Unknown dedi ki...

hemen düzeltildi ...acemilik böyle bir şey :)